DOCTORANZI


Doctoranzi înmatriculați în 2018
DOCTORANZI ÎN DOMENIUL TEATRU ȘI ARTELE SPECTACOLULUI

 

Bartha Katalin Agnes (Prof. univ. dr. habil. Bács Miklós)
Modele ale spectacolului teatral din secolul al XIX-lea prin studiul unei cariere actoricești

Nicoleta Braniște (Prof. univ. dr. Miruna Runcan)
Forme ale performativității politicilor culturale clujene

Rareș-Augustin Crăiuț (Prof. univ. dr. Marian Popescu)
Mâncarea performativă. Alimentul ca mediu estetic în performance

Cosmin Matei (Prof. univ. dr. habil. Hatházi András)
Corporealul atletului inimii – sisteme de analiză, evaluare și integrare a metodelor biofizice de antrenament ale actorului contemporan

Cecilia Donat (Prof. univ. dr. habil. Anca Măniuțiu)
Rolul sensibilității senzoriale în conturarea mijloacelor de expresie corporală a actorului în obținerea performanței

Andreea Gavriliu (Prof. univ. dr. Mihai Măniuțiu)

Tudor Lucanu (Bács Miklós)
Dezvoltarea autenticității creatoare pornind de la metoda lui Michael Cehov

Simona Ioana Noja-Nebyla (Prof. univ. dr. Mihai Măniuțiu)

Andra-Miruna Radu (Conf. univ. dr. habil. Diana Cozma)
Procedee regizorale de simbolizare a trecerii timpului scenic

Anamaria Tecar (Prof. univ. dr. habil. Laura Pavel)
Reprezentări ale intimului în arta performance. Între orizontul interiorității și mediul public

 

DOCTORANZI ÎN DOMENIUL CINEMATOGRAFIE ȘI MEDIA

 

Avgi-Maria Atmatzidou (Conf. univ. dr. habil. Florin Țolaș)
Media digitală și viitorul documentarului

Andrei Alexandru Dăscălescu (Conf. univ. dr. habil. Ioan Pop-Curșeu)
Filmul documentar cu protagoniști din familia autorului

Kato Csilla (Conf. univ. dr. habil. Florin Țolaș)
Cinema documentar și realitatea

Ioana Lascăr (Prof. univ. dr. habil. Doru Aurel Pop)
Convenții nonficționale și marketing creativ în producția cinematografică

Marieta Denisa Manolache (Prof. univ. dr. habil. Doru Aurel Pop)
Montajul ca narațiune în filmul nonficțional românesc

Iulia Stoian (Conf. univ. dr. habil. Florin Țolaș)
Prezentarea cinematografică a traumei în filmul documentar contemporan

 

 

Doctoranzi înmatriculați în 2017

DOCTORANZI ÎN DOMENIUL TEATRU ȘI ARTELE SPECTACOLULUI

 

Sebastian Bărbălan (Conf. univ. dr. habil. Diana Cozma)
Dramaturgia directă

Valentina Elena Gabor (Prof. univ. dr. habil. Laura Pavel)
Politici de construcție în creații distopice

Alexandra Mureșan (Prof. univ. dr. habil. Laura Pavel)
Instalații interactive: diferite configurații între real și virtual

Oana Nicoleta Popescu (Prof. univ. dr. Miruna Runcan)
Repertoriul teatrelor şi mentalitatea artistului – o analiză a politicilor şi ideologiilor culturale în lumea teatrală din  România în perioada 2010-2017

Endre Racz (Prof. univ. dr. habil. Hatházi András)
Ce joacă actorul atunci când este o componentă conștientă a actului teatral

Diana Roșca (Prof. univ. dr. habil. Anca Măniuțiu)
Stand-up Comedy – Fenomen artistic și social

Ciprian Scurtea (Prof. univ. dr. habil. Bács Miklós)
Metodologie de predare a jocului cu mască în facultățile de teatru din România

Maria Magdolna Sebok (Prof. univ. dr. habil. Hatházi András)
Atenția conștientă în munca actorului

Anca Elisabeta Similar (Prof. univ. dr. habil. Anca Măniuțiu)
Studiu explorativ al dezvoltării managementului cultural în instituțiile teatrale.

Reka Szabo (Prof. univ. dr. habil. Bács Miklós)
Opera regizorului Vlad Mugur prin prisma exemplarelor regizorale

Ana Smaranda Teodorescu (Prof. univ. dr. Miruna Runcan)
Cultura festivă în național comunism. Studiu de caz: organizarea zilei naționale de 23 august în timpul regimului lui Nicolae Ceaușescu. Spectacol artistic și propagandă ideologică

 

DOCTORANZI ÎN DOMENIUL CINEMATOGRAFIE ȘI MEDIA

 

Mihai Gavril Dragolea (Prof. univ. dr. habil. Doru Pop)
Reprezentarea periferiei românești în documentarul observațional contemporan

Adela Muntean (Conf. univ. dr. Florin Țolaș)
De la reprezentare la experiență: abordări documentare în cazul producțiilor media imersive

Claudia Negrea (Conf. univ. dr. habil. Ioan Pop-Curșeu)
Imaginea străinului în cinema. Reprezentări asupra sexualității prin prisma personajului necunoscut


 

Comentariile sunt închise.